25 Şubat 2012 Cumartesi

Paris versus Newyork



Efendim şimdi benim Fransa tutkumu bilen bilir, bilmeyen de benle az takılsın, kolayca öğrenir. Hani ne kadar umrumda olduğu elbet tartışılır ama, benle hiç vakit geçirmeden benim hakkımda enteresan kararlara varan esrarengiz arkadaşların da aramızda mevcut olduğunu söylemeden geçemeyeceğim. Şöyle ki, daha geçen gün Twitter'a yazdığım "Fransa'da okuyan yaşıtlarımı çok kıskandığımı söylemiş miydim" tadındaki dramatik twitim, saniyesinde ağır hakaretlerle dolu dört reply, ardından da buram buram nefret kokan bir unfollow kaptı ve de beni benden aldı. Beni benden aldı çünkü bana attığı her mention'ında, çılgın caps lock-on yapmayı da ihmal etmiyor, "FUCK FRANCEEE ULAN FUCK FRANCEEE" yazarak beni o türbülans senin bu kahkaha benim oldukça değişik ruh hallerine soktu, günümü şenlendirdi. Buradan onu sevgiyle kucaklıyorum.

Şimdi size ismini ilk defa duyduğum bir adamdan bahsedeceğim. Kendisi Vahram Muradyan. Tesadüf eseri yaptığı işlere rastladım, bayıldım! Buyrun sanatçımızın resmi.


Muradyan'ın "Paris vs Newyork, a tally of two cities" isimli bir kitabı var, dileyenler amazon.com dan rahatlıkla bu kitaba ulaşabilir. Yetmiyor, http://parisvsnyc.blogspot.com/ adresli şirinelik ötesi bir blogu var. Aynı zamanda grafik tasarımcı olan Muradyan, yaptığı işleri, Newyork ve Paris arasındaki benzerlikleri, klişelikleri ve zıtlıkları, blogunda sergiliyor. Ben bunlara bayıldım! İçlerinden en sevdiklerimi seçtim ve hemen dedim ki, bunları muhakkak bloğuma koymalıyım! Buyrun size Muradyan'ın sevimli ve yaratıcı işleri. Hepsine birden bayılmanızı diliyorum.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder